

Tehnologie moderna de fabricatie pentru integrarea perfecta a usii in imobilul industrial:
- Usi industriale cu sisteme de culisare standard;
- Usi industriale cu sisteme de culisare LHF (Low Headroom Front) pentru montarea arcurilor de torsiune pe grinda;
- Usi industriale cu sisteme de culisare LHR (Low Headroom Rear) pentru montarea arcurilor in spatele sinelor de culisare;

- Usi industriale cu sisteme de culisare FTR (Follow The Roof) acolo unde se doreste ca sina de culisare sa
- urmareasca acoperisul;
- Usi industriale cu sisteme de culisare HL (High Lift) acolo unde se doreste ca sina de culisare sa fie ridicata fata de golul usii;
- Usi industriale cu sisteme de culisare HL-FTR (High Lift si Follow The Roof) acolo unde se doreste ca sina de culisare mearga vertical, apoi sa fie inclinata dupa forma acoperisului;
- Usi industriale cu sisteme de culisare FVL (Full Vertical) sina se ridica vertical, tangential cu peretele.
- Izolatie termica optima realizata prin:
-
- Panouri sandvici cu grosime de 40 mm, cu spuma poliuretanica de inalta densitate (coeficient termic de transfer 0.49 Watt/mp*K);
- Chedere laterale;
- Cheder dublu in partea de jos a usii.
- Confort, siguranta si securitate
- Actionare electrica de la distanta prin intermediul unei telecomenzi al carei cod nu poate fi clonat;
- Sistem de siguranta la ruperea arcurilor;
- Sistem de siguranta impotriva prinderii degetelor intre panouri;
- Sistem de securitate impotriva tentativelor de intrare prin efractie;
- Sistem de siguranta de tip “safety edge”;
- Sistem de siguranta cu celule fotoelectrice;
- Posibilitatea deschiderii de urgenta in cazul unei pene de curent;
- Garantarea functionarii unui numar de 25 000 de cicluri. Optional, usile sectionale industriale pot fi dotate cu arcuri de torsiune garantate 100 000 de cicluri.
- Diversitate coloristica si accesorizare
- Sunt disponibile peste 40 de tipuri de panouri cu diferite culori standard si ambutisari;
- Posibilitatea vitrarii usii de garaj;
- Posibilitatea integrarii unei usi pietonale cu prag subtire.
